24h
KLIENDITUGI 24T
05:30–21:00 +372 6058887; +372 55603687
20:00–05:30 +372 58856336

Lennupiletite ostu juhised ja tingimused

Üldinformatsioon

JSC aviation company "Transaviabaltika" (registrikood 159973821, asukoht Karmelava, Kaunas dist. LT-54460, Leedu Vabariik) edaspidi Lennuettevõte veebipõhise lennupiletite broneerimissüsteemi kaudu lennupiletite veebist ostmist käsitlevad lennupiletite ostu-müügi tingimused on kehtestatud Tarbijakaitseseaduse, Eesti ja Leedu Kaubandus- ja Tööstuskoja soovituste, rahvusvaheliste e-kaubandust käsitlevate koodeksite ning Lennuettevõtte Reisijate ja pagasiveo tingimuste kohaselt. Lennupiletite müük toimub projekti Saartelennuliinid raames ja toimub ainult Lennuettevõtte lendudele. Lennupiletite ostu-müügi teenust korraldab ja osutab Lennuettevõtte volitatud esindaja ja koostööpartner OÜ Razoone (registrikood 11010237) edaspidi Müüja.

Lennuettevõtte veebipõhise broneerimissüsteemi kaudu lennupiletite veebis ostmise rakendust (edaspidi Airlink) haldab Müüja, kes on ka veebiteenuste pakkuja.

Piletiostu juhis

Lennupileti broneering kinnitub ainult peale lennupileti maksumuse kohest veebipõhist tasumist!

Avades Lennuettevõtte projekti Saartelennuliinid veebisaidi mis asub aadressil http://www.saartelennuliinid.ee ja klikkides tegumiribal asuvale väljale „Osta pilet!“ saab Piletiostja alustada lennupiletite veebipõhist ostmist. Lennupiletite ostmiseks tuleb valida süsteemis loetletud lennujaamade hulgast oma väljumis- ja sihtkoha lennujaam, väljumise kuupäev, reisijate arv (igale piletikategooriale vastav reisijate arv). Valida tuleb sobivale lennule ja lennuajale reisija jaoks sobiv hinnaklass (FIX või FLEX pilet). Järgmises etapis sisestab Piletiostja reisija(te) andmed: perekonnanimi, eesnimi, e-posti aadress ja (mobiil)telefoninumber ja riik. Reisija ees- ja perekonnanime sisestamisel ei ole soovitav kasutada eritähti (x, y ...). Ärireisijatel on võimalus lisada ettevõtte andmed. Süsteem väljastab ostuarve Ärireisija ettevõtte raamatupidamise tarbeks. Piletiostu lõpule viimiseks kontrollib Piletiostja broneeringu detailid, tutvub piletiostu tingimustega ning piletiostu tingimustega nõustumise märgiks klikib vastavale ruudule. Klikkides väljale „Maksa nüüd” suunatakse Piletiostja Piletiostja valikul kas e-raha ettevõtte Paysera turvalisele maksesaidile või Swedbank krediitkaardimakse turvalisele makselingile. E-raha ettevõte Paysera võimaldab maksmist pangalinkide vahendusel, Swedbank võimaldab makseid deebet- või krediitkaardiga (Eurocard/Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro) mille väljaandja lubab internetis kasutamist. Pangalinkidega maksmise juures tuleb kindlasti jälgida, et oleks valitud õige makseriik. Vaikimisi on määranguks Eesti. Peale makse sooritamist väljastab piletimüügi süsteem reisijale tellimuse kinnituse. Broneerimise protsessi lõpus saadetakse reisija e-posti aadressile broneeringu ja makse kinnitus ning elektrooniline lennukinnitus (ärireisijale Arve). Lennuettevõte väljastab ainult elektroonilisi lennupileteid. Lennukinnitust ei ole vaja välja trükkida. Check-in’is lennule registreerimisel piisab ID-kaardi või passi esitamisest. Lennupileti soodushinnaga ostnud reisija peab omama ja nõudmisel esitama soodustust tõendava dokumendi vt. veebileht Saartelennuliinid tegumirida väli „Hinnakiri“. Viimane ei kehti Kampaaniahinnaga ostetud piletiga reisijate kohta.

Piletiklassid ja piletihinnad

FIX ehk tavapilet on fikseeritud pilet mida ei saa tagastada, ringi vahetada, muuta. Tavapiletil oleva reisija nime saab muuta, teatades sellest Müüjale ette vähemalt kaks tundi enne lennu algust. Reisija nime saab muuta ainult üks kord kogu broneeringu kohta. Edasi-tagasi reisi broneeringu korral tehtud Reisija nime muudatus kehtib kogu broneeringu ulatuses. Reisija nime muutmine on tasuta.

FLEX pilet on dünaamiline pilet mida saab tagastada, ringi vahetada ja muuta. Pileti muutmine, ringi vahetamine või tagastamine on tasuta. Muutmise soovist tuleb Müüjat teavitada vähemalt kaks tundi enne lennu algust. FLEX pileti tagastamisel tagastatakse 50% pileti maksumusest. Piletiraha tagastatakse samale arvele/maksekaardile kust piletiraha laekus Müüjale. Teated Müüjale tuleb esitada e-kirjaga aadressile info@saartelennuliinid.ee või telefonil +372 58856336.

Maksud, lõivud, tasud

Kõik maksud, lõivud ja tasud sisalduvad lennupileti hinnas. Maksude, lõivude, tasude muutumisel võib muutuda piletihind.

Pileti ostuleping

Ostuleping – lennupilet Lennuettevõtte ja piletiostja vahel – jõustub sellest hetkest, kui Piletiostja on lennupiletite eest tasunud, raha on laekunud Müüja arvele ning Lennuettevõte kinnitab tellimuse (Piletiostja saab e-kirja tellimuse staatuse kohta pealkirjaga „Airlink broneeringu kinnitus no. XXXXX”). Alates sellest on kõik hinnad ja muud tingimused lõplikud ning Müüja ja Piletiostja jaoks siduvad.

Kaebused ja vaidlused

Lennuettevõte ja Müüja tegutseb kooskõlas kehtivate tarbijakaitse õigusnormidega. Kaebused esitatakse e-posti aadressileinfo@saartelennuliinid.ee. Kaebuste lahendamine on konfidentsiaalne.

Müüja peab kinnitama kaebuse kättesaamist viie tööpäeva jooksul ning teavitama Piletiostjat tema arutelu kestusest ja menetluse käigust.

Lennuettevõte ja Müüja on teadlik nõude majandusliku väärtuse ja vaidluste õiguslikust lahendamisest tulenevate kulude ebaproportsionaalsusest. See on peamine põhjus, miks ta üritab kohtumenetlust mitte algatada. Seega annab Lennuettevõte ja Müüja endast parima, et lahendada võimalikud vaidlused vastastikusel nõusolekul.

Vastutusest vabastamine

Lennuettevõte ja Müüja annab endast parima, et tagada oma veebisaidil Saartelennuliinid teabe ajakohasus ja täpsus. Piletihinnad võivad samas muutuda nii kiiresti, et Lennuettevõte ja Müüja ei saa veebilehel andmeid õigel ajal muuta. Lennuettevõte teavitab igal juhul Piletiostjat muudatustest ning leiab parima lahenduse olukorra parandamiseks.

Piletiostu turvalisus ja isikuandmete kaitse

Müüja kasutab asjakohast tehnoloogiat ja organisatsioonilisi vahendeid, et kaitsta isikuandmete ning maksete edastamist ja salvestamist.

Swedbank jälgib krediitkaardiga tehtud tehingute ja autoriseerimiste turvalisust. Krediitkaardi autoriseerimised toimuvad reaalajas ja hõlmavad panga vahetut andmete kontrolli. Kaardiandmeid ei salvestata lennuettevõtte serveris. Lennuettevõte kohustub mitte salvestama alaliselt isikuandmeid, kui kasutaja sisestab reisija(te) andmeid (perekonnanimi, eesnimi, telefoninumber, e-posti aadress) iga broneeringu ajal. Makse tehakse Airlink ja e-raha ettevõtte Paysera veebisaidi kaudu. Lennuettevõte kasutab isikuandmeid üksnes tellimuse täitmise eesmärgil saates arveid ning reisikinnitusi ning informatsiooni reisi aegade muutumise või ära jäämise korral. Kasutaja andmeid ei avaldata ühelgi tingimusel volitamata isikutele.

Hinnakiri, Lennuplaan, Reisiinfo

Piletihindadega ja lisateenuste hindadega saate tutvuda Saartelennuliinid veebilehe tegumireal väli „Hinnakiri“.

Lennuplaaniga saate tutvuda Saartelennuliinid veebilehe tegumireal väli „Lennuplaan“.

Reisijale mõeldud reisi üldtingimustega ja eritingimustega sh pileti tagastamise tingimustega saate tutvuda Saartelennuliinid veebilehe tegumireal väli „Reisiinfo“.

Müüja kontakt:

Lõõtsa 6, Tallinn, III korrus ruum 329.

Üldtelefon: +372 7751 635

Infotelefon:

päevasel ajal ( 05:30 – 20:00 ) +372 605 8887 või +372 55603687

teistel aegadel +372 5885 6336 ( peale 20:00 )

e-mail: info@saartelennuliinid.ee

Turvalist lendu!

Lennuettevõtteks käesolevates üldtingimustes ja teistes www.saartelennuliinid.ee avaldatud juhendites ja regulatsioonides on JSC aviation company "Transaviabaltika", 159973821, Karmelava, Kaunas dist. LT-54460, Lithuania, edaspidi Lennuettevõte.

Lennuettevõte veotingimusi kohaldatakse ainult neile lendudele või lennusegmentidele, mille puhul Lennuettevõte tunnuskood on märgitud piletil olevasse vedaja lahtrisse.

Käesolevad veotingimused ei ole kohaldatavad juhul, kui need on vastuolus Lennuettevõte tariifide või kohaldatavate õigusnormidega. Sellisel juhul on ülimuslikud need tariifid või õigusnormid.

Kui käesolevate veotingimuste mõni säte kohaldatava õiguse kohaselt ei kehti, jäävad ülejäänud sätted sellest hoolimata kehtima.

Kui käesolevates veotingimustes pole sätestatud teisiti, on käesolevate veotingimuste ja Lennuettevõtte muude eeskirjade vahelise vastuolu korral ülemuslikud käesolevad veotingimused.

Lennuettevõte osutab veoteenust ainult reisijale, kelle nimi on märgitud piletile, ning teilt võidakse nõuda nõuetekohase isikut tõendava dokumendi esitamist. Pilet ei ole edasi antav.

Mõned piletid võidakse müüa soodushindadega, mis võivad olla osaliselt või täielikult mittehüvitatavad. Te peaksite valima oma vajadustele kõige paremini vastava piletihinna. Samuti peaksite te tagama, et teil on sobiv kindlustus nendeks juhtudeks, kui te peate oma pileti tühistama.

Reisija on kohustatud Lennuettevõttele esitama kehtiva e-posti aadressi ja telefoninumbri, et vajaduse korral oleks võimalik reisijaga enne lennureisi algust ühendust võtta. Kui lennuliikluses on ette näha tõrkeid, võetakse reisijaga ühendust telefoni või e-posti teel. Lendude tühistamise või hilinemise korral kehtivad tavapärased protseduurid hoolitsuse osas vastavalt regulatsioonile EU261/2004. Lennuplaani muutustest teavitatakse reisijaid e-maili teel.

Lennuettevõte kasutab ainult elektroonilisi pileteid. Lennule registreerimisel piisab passi või ID-kaardi esitamisest ja tellimuskinnituselt leitava broneeringu numbri teatamisest. Reisija peab esitama pildiga dokumendi, millel kirjas olev nimi vastab broneeringus olevale nimele. Dokumendi mitteesitamisel ei saa reisijat lennule registreerida. Sellistel puhkudel pileti maksumust ei hüvitata. Sooduspiletiga reisival reisijal peab olema kaasas sooduspiletiga reisimiseks soodustuse õiguspärase saamise tõendamiseks vastav dokument.

Kui reisija saabub lennujaama peale lennule registreerimise lõppemist, loetakse pilet kasutatuks. Eelnevalt tühistamata piletite maksumust ei hüvitata. Reisija kohustuseks on saabuda õigeaegselt lennujaama, et end lennule registreerida.

Alla 2-aastased lapsed reisivad tasuta.

Registreeritava pagasi maksimaalseks kaaluks on 15 kg reisija kohta, lennuki salongi kaasavõetava pagasi ülemmäär on 5 kg. Lennuettevõte ei vastuta halvasti pakitud või kergesti puruneva pagasi eest. Lennuettevõte ei vastuta pagasi transportimisel tekkivate mõistlike kriimustuste või ilmaoludest tingitud plekkide eest. Ära antav pagas peab olema ilmastikukindel. Lennuettevõte ei vastuta ära antavas pagasis olevate väärtesemete eest (võtmed, arvutid, juveelid, raha jms).

Lennuettevõte annab endast parima, et transportida reisijad ja nende pagas piletil näidatud kellaaegade piires sihtkohta. Lennuplaani on võimalik muuta ette teatamata.

Lennuettevõte pakub lennuteenust kahe lennujaama vahel ning meil pole lepingulisi suhteid teiste lennukompaniidega jätkulendude osas. Seetõttu pole võimalik registreerida reisijad ja pagasit jätkulendudele.

Pileti ostmine

Lapsed vanuses 5-12 aastat saavad ilma vanema või saatjata reisida vastavalt kehtestatud reeglitele. Täitke lisatud avalduse blankett enne lennujaama jõudmist ning esitage see registreerimislauda.

Laps peab olema koos vanema/saatjaga kuni lennueelsete registreerimisprotseduuride lõppemiseni. Vanema/saatja poolt täidetud ja allkirjastatud dokument on seaduslikuks tõendiks, et laps on üksinda lennuki pardale lubatud. Saabumisel peab vastu võttev pool esitama lennujaama töötajatele isikut tõendava dokumendi.

Lapse saatja või vastuvõtja peavad olema vähemalt 18 aastat vana. Alla 5-aastaseid lapsi ei lubata lennureisile ilma vanema või saatjata.

Üksinda reisiv laps tuleb lennule aegsasti registreerida, soovitavalt vähemalt 35 minutit enne väljalendu Kärdlast ning vähemalt 45 minutit enne väljalendu Kuressaarest või Tallinnast. Lapsevanem või saatja peab jääma lennujaama kuni lennuki õhkutõusmiseni.

Reeglid

Alates 13 aasta vanuses lapsel ei ole vajalik kasutada üksinda reisiva lapse teenust. Lennuettevõte saab korraga ühele lennule lubada kuni kahte üksinda reisivat last.

Lennupileti broneerimisel tuleb Lennuettevõtet, lennujaama kassat või oma reisibürood üksinda reisivast lapsest eelnevalt vähemalt 24 tundi enne lendu teavitada, vastasel korral ei saa Lennuettevõte taolist teenust pakkuda. Samuti ei ole võimalik Lennuettevõte on-line piletimüügisüsteemist osta piletit ainult lapsele ilma täiskasvanud reisijat valimata. Üksinda lapse pileti broneerimiseks kontakteeruge klienditoega või piletite edasimüüjatega.



Lisatasu üksinda reisiva lapse eest on ühe suuna eest 20€.

Lennuettevõte lubab lennuki pardale koeri ja kasse, kes on paigutatud puuri ning looma ja puuri kogukaal ei ületa 8 kg. Puuri mõõtmed ei tohi olla suuremad kui 40x35x20 cm. Teiste loomade vedu ei ole lubatud.

Vajalik on eelregistreerimine kas aadressil info@saartelennuliinid.ee või oma reisibüroos.

Tasu lemmiklooma veo eest ühel suunal on 20€.
Reisija õigused

Olukorras kus lend on tühistatud või lend hilineb rohkem kui kaks tundi (näiteks ilmastikuolud või lennuki ootamatu tehniline rike), siis võimaldatakse reisijatele lennujaama teenindava personali poolt:
  • Toidutalong või toitlustamine (max. kuni 8 €/reisija). Tingimusel kui reisija ise korraldab enda toitlustamise Lennuettevõtte poolt korraldatud tasuta alternatiivtranspordi teenuse kasutamise ajal peab reisija esitama Lennuettevõttele vastava kuludokumendi;
  • Võimalus teha kaks telefonikõnet lennujaamas lennujaama kulul;
  • Võimalus kahe e-kirja või faksi saatmiseks lennujaamas lennujaama kulul;
  • Hotellimajutus, kui reisija asub mitte kodulennujaamas ning kui tuleb oodata üks või mitu ööd või kui reisija peab ootama kavandatust kauem;
  • Piletiraha tagastus või pileti tasuta ümberbroneerimine või Lennuettevõte poolt organiseeritud sihtkohta jõudmine teisi transpordivahendeid kasutades (soovist tuleb koheselt teavitada Lennuettevõtet telefonil +37258856336 või e-mailil info@saartelennuliinid.ee).


Lennuettevõte ei ole seotud lennufirmade vaheliste koostöölepingutega ühendlendude osas, seega Lennuettevõte pole vastutav kaotatud hotelliööde, jätkulendude, töötundide, autorendi, taksosõidu ja muude kolmandate osapooltega sõlmitud lepingute eest.

Muudatused lennuplaanis

Lennuettevõte teeb kõik endast oleneva, et transportida reisijad ja nende pagas nii kiiresti kui võimalik soovitud lennupiletile märgitud sihtkohta. Lennuettevõttel on õigus teha lennuplaanis muudatusi, teatades sellest ette vähemalt 2 nädalat enne määratud väljumisaega. Lennuettevõte ei vastuta kolmandate osapooltega sõlmitud lepingute eest, sh ööbimised hotellis, jätkulennud jms. Muudatustest teavitamiseks kasutatakse e-maili või telefoninumbrit, mis on sisestatud lennupileti broneeringusüsteemi. Lennuettevõte ei võta vastutust, kui muudatustest ei olnud võimalik teavitada põhjusel, et broneeringus puudusid reisija kontaktandmed või need olid ebakorrektsed.

Üksinda reisivad lapsed, liikumispuudega inimesed, rasedad, haiged ja teised reisijad, kes vajavad abi lennukisse sisenemisel ja/või sealt väljumisel, tuleb ära märkida pileti broneerimisel. Ilma ette teatamata ja broneeringusse vastavat märget tegemata pole võimalik taolist teenust pakkuda. Lennuettevõte võimalused teatud liikumispuudega inimeste transportimisel on piiratud.

Teenus on tasuta.

Erivajadustega reisijate abistamine

Ilma saatjata kuulmis- või nägemispuudega reisijat on võimalik lennukisse minekul ja lennukist väljumisel abistada. Palume sellisest soovist teada anda Lennuettevõttele või oma reisibürood eelnevalt pileti broneerimisel informeerida.
Teenus on tasuta.
Sülelapsega reisija pilet kehtib sülelapsele vanusega kuni 24 kuud. Sülelapsega reisimisel palume tulla lennujaama reisile registreerimise alustamise kellaajaks. Sülelapsel peab olema isikut tõendav dokument milleks võib olla sünnitunnistus. Kuni 24-kuulise lapse (ilma eraldi istekoha õiguseta) ära antava pagasi kaalulimiit on 10 kg. Turva ja passikontrollis olge valmis maitsma lapsetoitu samuti hoidke pass ja pardakaart käeulatuses. Soovitame eelnevalt pakkida lapsevanker. Pakkimata lapsevankri võimalike vigastuste eest Lennuettevõte ei vastuta.

Tagastustaotlus

Kui teie lennupilet või lisateenus on tühistatud Lennuettevõte poolt, saate taotleda raha tagastamist täites tagastustaotluse. Lennuettevõte tagastab raha juhul kui lennupilet on ostetud Lennuettevõte on-line müügisüsteemist või läbi Lennuettevõte klienditoe. Muudel juhtudel pöörduge teile pileti müünud ettevõtte poole. Kui maksite lennupileti või lisateenuse eest krediitkaardiga, tehakse tagastus samale krediitkaardile mida kasutasite ostu tegemiseks. Muudel juhtudel tagastatakse raha teie poolt näidatud pangakontole. Raha tagastatakse 30 päeva jooksul alates tagastustaotluse esitamisest. Ära jäänud reiside tõttu tühistatud piletite eest tasutud raha tagastatakse 30 päeva jooksul alates taotluse esitamisest. 

Arstitõend 

Teatud juhtudel teostab Lennuettevõte piletiraha täielikku tagastamise, kui reisija edastab pileti kasutamata jätmise põhuse tõendamiseks arstitõendi, millel on kirjas alljärgnev informatsioon: 

  • Arsti nimi, allkiri ja kontakttelefoni number 
  • Lühike kirjeldus, mis põhjustel polnud võimalik reisile minna 
  • Reisija nimi ja isikukood 
  • Tõendi väljastamise kuupäev 
  • Arsti tempel 
  • Broneeringu number või kasutamata pileti number 

Arstitõend tuleb saata Lennuettevõte e-posti aadressil info@saartelennuliinid.ee 

Pretensioonid

Kõik pretensioonid tuleb saata e-posti aadressile info@saartelennuliinid.ee. Kõigile kirjadele vastatakse hiljemalt 10 tööpäeva jooksul. 

Vedamisest keeldumine

Lennuettevõte võib keelduda teie või teie pagasi vedamisest, kui ilmneb mõni järgmistest asjaoludest või Lennuettevõte arvab põhjendatult, et mõni selline asjaolu võib ilmneda: 

  • pileti eest pole tasutud 
  • reisija pole ilmunud õigeaegselt lennu registreerimisele või lennu lähteväravasse 
  • reisijal puuduvad reisimiseks või pagasi veoks vajalikud dokumendid 
  • reisijal esineb terviseprobleeme või rasedal on lapse sünnikuupäevani jäänud vähem kui 2 nädalat 
  • reisija vaimne või füüsiline seisund, sealhulgas reisija võimalik alkoholi- või narkojoove kujutab ohtu reisijale endale, kaasreisijatele, meeskonnale või varale 
  • reisija on mõnel eelmisel lennul sooritanud väärteo ning Lennuettevõttel on alust arvata, et selline tegu võib korduda 
  • reisija eirab Lennuettevõte ohutus- või turvajuhiseid. 

 

Teatud võimalikele tingimusi arvestades võib tekkida olukordi kus broneeringut omav reisija ei ilmu lennule, millele neil on kinnitatud broneering. Eelpool toodust johtuvalt võib Lennuettevõte kinnitada lennule rohkem broneeringuid, kui tegelikult lennukis kohti on (nn üle broneerimine). Kirjeldatud olukordadeks on Lennuettevõttel kompensatsioonisüsteem juhuks, kui oleme sunnitud kinnitatud broneeringuga reisija lennust maha jätma. Esmalt püüame alati leida vabatahtlikke, kes oleksid nõus oma lennupileti teisele lennule ümber broneerima või alternatiivset transporti kasutama. Sellistel juhtudel makstakse reisijale kompensatsiooni ning vajadusel kaetakse pileti ümberbroneerimisega ning piletil märgitud sihtkohta jõudmiseks alternatiivse transpordi kasutamisega seotud kulud. 

Pagasireeglid

Igal reisijal on õigus tasuta registreerida 15 kg ära antavat pagasit. Mõned esemed ei kuulu tasuta ära antava pagasi alla. Pagasit, mille kaal ületab kehtestatud määra, saab registreerida lisatasu eest juhul, kui lennuki õhku tõusu kaal seda võimaldab. Lisatasu on Eesti siselendudel 3€ kilo eest ühel suunal. Ühe ära antava pagasiühiku kaal ei tohi ületada 32 kg. Lennuki salongi võib kaasa võtta käsipagasit kuni 5 kg, mille mõõtmed ei ületa 45x35x20 cm. Lisaks võib reisijal kaasas olla üks isiklik ese, näiteks käekott, vihmavari, lennujaama kauplustest ostetud esemed. Sülearvutid, fotoaparaadid, videokaamerad ja muud väärtuslikud esemed tuleb lennuki salongi kaasa võtta käsipagasina. Kuni 2-aastaste laste (ilma eraldi istekoha õiguseta) ära antava pagasi limiit on 10 kg. Soovitame eelnevalt pakkida laste käru. Pakkimata käru võimalike vigastuste eest Lennuettevõte ei vastuta.

Vastutus pagasi eest

Lennuettevõte vastutus pagasi rikkumise, hilinemise ja kadumise korral on piiratud, välja arvatud juhul, kui eelnevalt on tasutud lisamaks eriti väärtusliku pagasi vedamise eest. Sellisel juhul tuleb lennule registreerimisel esitada pagasi väärtust tõestav nõuetekohane dokument. Pagas loetakse kadunuks, kui seda pole suudetud 21 päeva jooksul üles leida. Kadunud koti sisu tuleb esitada Lennuettevõttele e-posti aadressil info@saartelennuliinid.eeLennuettevõte võtab vastutuse maksimaalselt 20 kg pagasi ulatuses, välja arvatud juhul, kui eelnevalt on tõestatud pagasi eriline väärtus. Rikutud pagas tuleb esitada lennujaama pagasiteenistusele 7 päeva jooksul pärast saabumist ning teatada sellest Lennuettevõttele aadressil info@saartelennuliinid.ee hiljemalt 21 päeva jooksul. Lennuettevõte ei võta vastutust pagasis olnud/kadumaläinud väärisesemete eest. Lennuettevõte eeldab, et pagasi hulgas on riided, hügieenitarbed ja muud reisi jaoks vajaminevad tavapärased esemed.

Eripagas

Golfikotid ja suusad ei kuulu tasuta ära antava pagasi hulka. Need tuleb eraldi pakkida ning neile laieneb vedaja vastutus sarnaselt pagasi rikkumisele või kadumisele. Pagasi lisatasud (ühel suunal):

  • Pagasi lisakilo: 3 €
  • Lemmikloom (koer, kass) salongis: 20 €
  • Suusad: 20 €
  • Golfikott, max 15 kg: 20 €

Kui lend on välja müüdud, saab peale võtta ühe golfikoti või kaks paari suuski. Iga konkreetse lennu kohta saab teha erandeid, kui lastikaal seda võimaldab, mida otsustab lennuki kapten. Üks suusavarustuse kott võib sisaldada ühe paari suuski ja suusakeppe. Golfivarustus on maksimaalselt 14 golfikeppi, 12 golfipalli ning ühed golfikingad. Golfikott ja suusavarustus tuleb registreerida samaaegselt koos pileti broneerimisega. Registreeritud pagas ei tohi sisaldada raha, juveele, väärismetalle, arvuteid, kaameraid, mobiiltelefone, elektroonikaseadmeid, muusikariistu, prille/päikeseprille, võtmeid, ravimeid, kaubeldavaid dokumente, väärtpabereid või muid väärtasju, aktsiatähti, võlakirju ja muid hinnalisi dokumente, äridokumente, passe ja muid isikut tõendavaid dokumente või näidiseid, samuti muid kergesti purunevaid või kergesti riknevaid aineid või esemeid. Kui keelust hoolimata on reisija pagasis nimetatud esemeid, ei vastuta Lennuettevõte nende kadumise või kahjustamise eest ning reisija nõustub vastutama endale, Lennuettevõttele või kolmandatele isikutele selliste esemete oma pagasisse paigutamisega põhjustatud kahju eest.

Relvade vedu

Lennuettevõte aktsepteerib reisijate pagasi hulgas piiratud koguses jahirelvi ning nendega kaasnevat laskemoona (maksimaalselt 5kg reisija kohta), mis sõltub konkreetset reisi teostava lennuki konfiguratsioonist. Enne broneerimist tuleb taotleda luba ja saada Lennuettevõttelt eelnev kirjalik kinnitus. Taotluse palume saata info@saartelennuliinid.ee E-R 9-16. Jahirelv peab olema pakitud laskemoonast eraldi vastavalt ICAO ja IATA reeglitele ning kuulub vedamisele ainult ära antava pagasi hulgas. Reisijal peavad lennule registreerimisel olema kaasas kõik jahirelva transportimiseks vajalikud dokumendid, et need vajaduse korral esitada. Jahirelva käsitletakse eripagasina ja transport toimub lisatasu eest 20€/suund. Soovitame taolised broneeringud teha läbi Lennuettevõte kõnekeskuse või volitatud müügiesindaja või otse Lennuettevõte kaudu +372 58856336

Keelatud esemed

Reisijatel käsipagasis olevate vedelike kaasavõtmist piiratakse selliselt, et kõik käsipagasis olevad vedelikud peavad mahtuma ühte ühe liitri suurusesse läbipaistvasse suletavasse kilekotti (nn „minigrip“ kotid). Nimetatud kilekotti paigutatavate vedelike pakendite individuaalne maksimumsuurus on 100 ml. Reisijad peavad näitama nimetatud kilekotti julgestusotstarbelise läbivaatuse teostamisel ning kilekott peab olema sel ajal suletud. Vedelikud hõlmavad geele, pastasid, kosmeetilisi vedelikke, vedelaid/kuivi segusid ja survestatud mahutite sisu nt. hambapastat, juuksegeeli, jooke, suppe, siirupeid, parfüüme, habemeajamisvahtu, aerosoole ja muid samalaadse konsistentsiga kaubanimetusi.

Elektroonilised sigaretid (sh e-sigarid, e-torud, teised võimalikud isiklikud aurutid) sisaldavad patareid, tuleb eraldi kaitsta, et vältida juhuslikku aktiveerimist.

Elektroonilised sigaretid, sealhulgas e-sigarid ja muid isiklikke aurutitele sisaldavad patareid, kui neid kasutab reisija või meeskond tuleb reisimisel transportida ainult käsipagasis. Varupatareid tuleb eraldi kaitsta, et vältida lühiseid. Iga aku tuleb panna eraldi kilekotti ja vedada ainult käsipagasis.

Liitiumakude transportimisel peab olema täidetud järgmised tingimused:

Iga paigaldatud aku ei tohi ületada:

1. liitium sisu mitte rohkem kui 2 g; või
2.mille liitium-ioon akud, vatti-tundides, kuid mitte rohkem kui 100 Wh.

Rohkem infot leiate siit.

Keelatud esemed ja ained nii ära antavas kui ka käsi pagasis: Täpsema info leiate siit.

Maksud, lõivud, tasud

Kõik maksud, lõivud ja tasud sisalduvad lennupileti hinnas. Maksude, lõivude, tasude muutumisel võib muutuda piletihind.

Broneeringud

Broneeringuid on võimalik teha ja pileteid osta 24/7 internetist aadressil: www.saartelennuliinid.ee. Samuti on võimalik pileteid osta reisibüroodest ning lennujaama kassadest. Lennuettevõte piletimüügiga Tallinna lennujaamas tegeleb Lennujaama kassa

Grupibroneeringuteks palun saatke oma taotlus aadressile info@saartelennuliinid.ee

Piletid soovitame soetada Lennuettevõtte kodulehe kaudu. Tasuda saab on-lines kas pangalinke kasutades või VISA/ Master Card/Maestro krediitkaartidega tasudes. Nii on tagatud piletite automaatne broneerimine ja edastamine reisijale.

Kviitungi andmed

Soovi korral saate pileti ostul saadavale kviitungile lisada ettevõtte andmed.

Selleks täitke ära vastavad väljad pileti broneerimisel.

Hilisemaks ettevõtte andmete lisamiseks kviitungile kontakteeruge klienditoega

Registreerimise aeg

Väljumised

Tallinn, Kuressaare, Kärdla

Registreerimine avatakse Tallinnas, Kuressaares ja Kärdlas 1 tund enne lendu.

Registreerimine suletakse Tallinnas ja Kuressaares 30 minutit enne lendu. Kärdlas 20 minutit enne lendu.

Registreerimisele hilinedes loetakse pilet kasutatuks ning seda pole võimalik teisele lennule ümber broneerida.

Lennuettevõte väljastab vaid elektroonilisi pileteid. Lennule registreerimisel tuleb esitada pildiga dokument: pass, ID-kaart ning sooduspileti puhul lisaks (üli) õpilaspilet, puuet tõendav dokument. Dokumentidel olev nimi peab vastama piletil sätestatule.

Lennule registreerimisel kaalutakse ära antav ja käsipagas. Ära antavat pagasit võib olla kuni 15 kg. Pagasi ülekaalu eest makstakse lisatasu (kui lennuki lastikaal seda võimaldab). Rohkem infot pagasireeglite alt.

Isikut tõendavad dokumendid

Kõik reisijad peavad lennule registreerimisel, lähteväravas, lennu jooksul ning kuni sihtlennujaamast lahkumiseni olema valmis esitama pildiga dokumendi, tõendamaks oma isikut.

Lapsevanemad või laste saatjad peavad tõendama alla 18-aastaste laste isikut juhul, kui neil pole oma reisidokumenti. Lastel kes reisivad koos vanemetega võib olla isikut tõendavaks dokumendiks sünnitunnistus.

Üksinda reisivad lapsed, kes on vanemad kui 12-aastased, peavad omama pildiga reisidokumenti.

Lennuettevõte jätab endale õiguse keelduda reisijat lennule lubamast, kui neil puudub kehtiv pildiga reisidokument ning pileti maksumust sel juhul ei hüvitata.